Wednesday, December 2, 2009

tday went movie wif Feng.. xiao mei.. ah bi.. and ah Chie..
We watch Astro Boy..
very nice oh.. ^^



after tat went home..
den dinner come out again..
wif my mum n bro..
go mp.. juz now go dp.. haha..

eat mcd again..
lunch mcd.. dinner also mcd..
sumore mcd is a kind of bread..
i mornin also eat bread le..
huhu.. tday whole day eat bread.. lolx

i saw Jojoyce ah chor at the NOSE.. working..
waved at her.. hi~

den balik kampung lo..
haha.. i mean balik rumah..
gam gam juz in time to watch 福氣又安康..
quite nice de o.. ^^


Tis is 福氣又安康 片尾曲 is 夏宇童 就要幸福了.. tis is the lyrics..


夏宇童 就要幸福了
************************
在大雨过后的傍晚 我一个人走很慢
那把他握过的雨伞 在我手心里发呆
想问 每一座山脉 有多少转弯
想问 每一份相爱 有多难


爱 是我找好久的依赖
看 被雨打湿的花瓣 我揣摩勇敢
就要幸福了 我不能鼻酸
爱 是我最心里的期待
爱 会有满手的温暖 把悲伤擦干
就要幸福了 我就算孤单
心却不再空白


我看着那一面星光 默念寂寞的旁白
我的心事锁了起来 不让谁都能浏览
我相信 有一天 会听到令人想哭的誓言
我和他 从那天 就一直会走向永远


爱 没错我真的相信爱
在 我最脆弱的时候爱要我乐观
就要幸福了 在不远未来
爱 是我最心里的期待
爱 会有满手的温暖把悲伤擦干
就要幸福了 我就算孤单
心却不再空白
我真的相信爱


Tis is the singer of tis song..
Ren 夏宇童



nitez..

ForEveR PurpLe~

0 comments:

Post a Comment